درباره ما

؛؛ فروشگاه آنلاین انواع کفپوش و پادری ؛؛

در سال ۱۳۹۲ کار خودمان را با تولید و فروش مستقیم انواع فرش و پادری چرمی شروع کردیم. بعد از مدتی فرش و پادری پوستی، تریکو و موکت را نیز به سبد فروشمان اضافه کردیم. در ادامه با توجه به نیاز بازار به سمت فروش انواع کفپوشهای پلاستیکی و لاستیکی در ابعاد مختلف رفتیم.

چرا باید به ما اعتماد کنید؟

شماره تماس ها (واتساپ و تلگرام روی شماره های زیر فعال می باشد.)

۰۹۲۱۱۴۵۱۲۴۰ – آقای طالبی

Padary1@

کانال تلگرام : https://telegram.me/Padary_ir

پیج ایسنتاگرام: https://www.instagram.com/padary_ir

آدرس : اصفهان، نطنز، قطب صنعتی

4 دیدگاه دربارهٔ «درباره ما»

  1. سلام اگر یک نمایشگاه دارید که بتونیم کالا را ببینیم مناسب است

    1. سلام فروشگاه و نمایشگاه یا نمایندگی در شهرها نداریم. فروش و نمایشگاه اینترنتی هست. فروش مستقیم و بدون واسطه از کارخانه می باشد.

  2. با سلام پاسخ تان به مشتری دیگر که گفتید نمایشگاه و نمایندگی در شهرهای دیگر ندارید را دیدم ولی ضرورتاً لازم است که بتوانیم نمونه محصولات تان را پیش از خرید، ببینیم.
    من ساکن رشت هستم، و قصد تهیه نرده های دور باغچه ( کد 3 محصولات شما) را دارم؛ نمونه کار فروخته شده یا اجرا شده در رشت دارید که بتوانم بازدید کنم؟ این موضوع می تواند کمک خوبی به معرفی و بازاریابی کارتان در رشت هم بکند.
    ممنون

    1. با سلام و احترام.ممنون از نظر شما.متاسفانه مکان عمومی کار نشده که بتونیم به شما معرفی کنیم.جناب دادرس متاسفانه امکان اینکه در تمامی شهرها نمایندگی داشته باشیم وجود نداره.ما با تمام توان در خدمتتون هستیم تا شما انتخاب درستی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.