نوشته شده در یک دیدگاه

آشنایی با پادری

پادری نوعی فرش یا گلیم یا موکت صاف است که برای استفاده در بیرون یا درون محیط می‌باشد و برای جلوگیری از انتقال آلودگی به هنگام تردد افراد و حفظ نظافت و بهداشت استفاده می‌شود.

آشنایی با پادری

در زبان انگلیسی “MAT” مت یا حصیر یک واژه کلی است که برای قطعه ای پارچه یا زیرانداز به کار می رود که معمولا برای کف و پوشاندن سطوح می باشد.

باقی مطالب را در ادامه توضیح داده ایم …

 

این کالا به دسته های متفاوتی تقسیم می شود که یکی از انها پادری است. که معمولا قطعه ای است مسطح و در اشکال متفاوت مربع، دایره ،و… که هم برای داخل و هم خارج از منزل و ساختمان استفاده می شود تا افراد بتوانند قبل از ورود به ساختمان کفش خود را خشک یا تمیز کنند.

پادری

پادری ها معمولا از مواد سختی و بادوامی مانند لیف کویر (coir)، الیاف پالمیرا (palm) و ساقه درختان، نایلون، پلاستیک،پنبه، پلی استر، اکریلیک، PP و.. می باشد. برخی از این پادری ها در طرح های متفاوتی مانند جملات خوش امدگویی، شخصیت های کارتونی و… اماده می شود .

پادری

پادری ها مطابق کاربردشان درجنس ها و طرح های متفاوت تولید می شود مثلا برای داخل منزل ، برای زیبایی و نیز گرفتن گرد و غبار پادری هایی از جنس پنبه طبیعی مناسب هستند ولی برای محیط های باز و بسیار مرطوب پادری از جنس کویر(coir) – نوعی گیاه که از درخت نارگیل بدست می اید – مناسبتر است.

پادری های پلاستیکی نیز برای محیط های صنعتی به کار می ورد که بادوام هستند و از حالت سرخوردن و لغزیدگی جلوگیری می کند.

پادری

امروزه پادری‌ها مدرن نیز مورد استفاده قرار می گیرند که دارای کاربرد های متفاوتی می باشند .

پادری آلومینیوم (پادری صنعتی ، بیمارستانی و هتلی) نوعی پادری مدرن وشیک است که به عنوان سیستم ورودی ساختمان، جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل و در نتیجه تمیز ماندن داخل ساختمان و کم کردن هزینه نظافت می‌باشد.

پادری آلومینیوم پادری صنعتی ، بیمارستانی و هتلی نوعی پادری مدرن

پادری های مدرن (کفپوش های ورودی) محصولاتی هستند جایگزین پادری های قدیمی که در جلو درب ورودی ساختمان استفاده می گردد. این نوع پادری متشکل از آلومینیوم و موکت وگل گیر پی وی سی است.

نحوه کار این محصولات که با نام فیکس مَت هم شناخته می شوند بسیار کار آمد می باشد به طوریکه در یک روز می تواند تا 95% درصد از ورود گرد ،خاک وگل که توسط کفش افراد به داخل ساختمان وارد می شود،جلوگیری کند.

برای دیدن نمونه محصولات پادری چرم باف، اینجا را کلیک کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «آشنایی با پادری»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.