نوشته شده در یک دیدگاه

استخر با پنل های هیدرولیک (+عکس)

یکی از خصوصیات بارز و شگفت انگیز این استخر این است که ارتفاع استخر توسط کاربر قابل تنظیم است و برای کودکان و شناگران با اعتماد به نفس کم بسیار مناسب است و در موقع پوشاندن به جای زمین بازی یا پارک ماشین می‌توان از آن استفاده کرد.

شرکت آگور، استخری جادویی طراحی کرده که به خواست کاربر فقط با یک اشاره انگشت بر روی دکمه ظاهر و ناپدید می‌شود و به منظور صرفه‌جویی در فضای خانه طراحی شده است.

این استخر با استفاده از سیستم هیدرولیک و مجهز به پنل‌های قابل تنظیم برای ظاهر و ناپدید شدن ساخته شده است و کاربر می‌تواند کف استخر را در زمانی که استخر استفاده نمی شود بپوشاند؛ در ضمن ارتفاع استخر توسط کاربر قابل تنظیم است و برای کودکان و شناگران با اعتماد به نفس کم بسیار مناسب است و در موقع پوشاندن به جای زمین بازی یا پارک ماشین می‌توان از آن استفاده کرد.

 استخر با پنل های هیدرولیک (+عکس)

در ادامه تصاویر بیشتری از این کفپوش استخر مشاهده نمایید …


 استخر با پنل های هیدرولیک (+عکس)

 استخر با پنل های هیدرولیک (+عکس)

 استخر با پنل های هیدرولیک (+عکس)

اگر به دنبال پادری خاص متناسب با سرویس خانه تان می گردید و یا دوست دارید تغییری در خانه به وجود بیاورد و برای پیدا کردن وسایل دکوراسیون منزل و گشت و گذار در بازار زمان کافی در اختیار ندارید. به روشی ساده تر کالاهای مورد نظرتان را پیدا کنید. چرم باف برای شما راه حلی در نظر دارد از بخش محصولات در وب سایت دیدن کنید و پادری سرویس (پادری استخری یا کفپوش استخری) را مشاهده نمایید، برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول با ما تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «استخر با پنل های هیدرولیک (+عکس)»

  1. […] استخر با پنل های هیدرولیک (+عکس) […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.